
Towary i usługi oferowane przez Sprzedawcę poprzez stronę internetową wysyłane są do Klienta po zaksięgowaniu wpłaty na Rachunku Bankowym Sprzedawcy. W wypadku braku dokonania płatności przez Klienta za zamówioną usługę lub towar w terminie 7 dni, Sprzedawca anuluje zamówienie. Za anulację zamówienia, Klient nie ponosi żadnych kosztów.
Towary wysyłane są w terminie podanym na stronie internetowej. W przypadku braku takiej informacji przyjmuje się, że towary ze statusem „dostępne” na stronie internetowej wysyłane są w terminie najpóźniej 48 h od opłacenia zamówienia z zastrzeżeniami wynikającymi z pkt 3 poniżej, zgodnie z którym wysyłka nie jest prowadzona w soboty i niedziele oraz w dni ustawowo wolne od pracy.
Sprzedaż towarów prowadzona jest 24h na dobę 7 dni w tygodniu, natomiast wysyłka towarów prowadzona jest od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Jeżeli termin wysyłki przypadnie na sobotę, niedzielę lub dzień ustawowo wolny od pracy, przesyłka zostanie nadana w pierwszy następny dzień roboczy po tym terminie
Każdy towar w przypadku płatności przelewem lub płatności online wysyłamy zaraz po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie. Przesyłki dostarczają firmy kurierskie - czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki oraz adresu odbiorcy. Zazwyczaj zajmuje to do 2 dni roboczych.
Uwaga! Przy płatności przelewem internetowym, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu, a w przypadku płatności ratalnej - o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej.
Jeżeli wybrałeś odbiór zamówienia przez Paczkomaty InPost, przesyłka znajdzie się w wybranym przez ciebie Paczkomacie w przeciągu kilku (zazwyczaj do 5) dni roboczych od momentu nadania paczki.